duminică, 6 septembrie 2009

Semnul crucii în cartof


O familie din Gugesti a gasit, cu ceva timp in urma, semnul crucii intr-un cartof. Femeia care a descoperit semnul sfint povesteste cum i-a fost dat sa „gaseasca minunea de la Dumnezeu“. Ileana Rimniceanu, sau doamna Nuti, asa cum o stiu vecinii de pe strada Neptun, spune ca intr-o zi, dupa ce a cumparat citeva kilograme de cartofi de la piata, a venit acasa sa faca ceva de mincare. „Am cumparat de la piata mai multi cartofi pentru a face ceva de mincare. Am venit acasa, m-am odihnit si spre dupa amiaza m-am apucat sa curat cartofii. Am curatat unul, doi si dupa ce l-am curatat pe al treilea si l-am taiat in doua, am vazut semnul crucii“, a spus doamna Nuti. I-au trebuit citeva minute bune ca sa-si revina dupa ce a descoperit insemnele din cartof. „Am ramas muta de uimire! Nu imi venea sa cred! Am zis ca este o minune de la Dumnezeu. Altceva nu poate fi! Cred ca este un semn bun de la Dumnezeu de mi s-a aratat mie. Am chemat toata familia sa vina sa vada minunea. La fel au spus si ei, ca altceva nu poate fi. Puteam sa despic cartoful in alta parte si nu mai descopeream nimic. Asa a fost sa fie“, a mai povestit femeia. Sotul femeii, Nicuta Rimniceanu, spune si el ca nu poate fi vorba de o pura intimplare, ci e vorba de mina lui Dumnezeu. „Toata lumea a ramas uimita. Daca sotia mea taia altfel cartoful, nu mai gasea nimic. Asa a fost voia lui Dumnezeu. Eu cred cu tarie ca e o minune dumnezeiasca“, a spus Nicuta Rimniceanu.
Cei doi sint hotariti sa pastreze cartoful in casa si sa il puna la uscat, dar in acelasi timp, sint deschisi si la vizitatorii curiosi care vor sa-l vada. „Nu vom arunca cartoful. Îl punem la uscat si il vom pastra in casa. Oricine doreste sa vina sa il vada, la noi are poarta deschisa. O sa chem si preotul din sat sa vina si el sa il vada si sa ne spuna ce crede“, a mai spus Nuti Rimniceanu.


Am pus acest articol pe blogul meu pentru ca doamna Nuti Rimniceanu este bunica mea, si Nicuta Rimniceanu pe numele adevarat Avram Rimniceanu este bunicul meu. :))
Poza nu este clara din cauza ca am pozat display-ul telefonului mamei mele ( nu are Bluetooth).

3 comentarii:

  1. Ce interesant, si pana la urma ce-au facut cu cartoful?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, exista mai multe intamplari de acest fel. Trebuie sa ai doar inima deschisa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu am avut astăzi semnul în 2 cartofi. Ai era aproape identici!!!

    RăspundețiȘtergere